Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Αγαπητές φίλες, αγαπητοί φίλοι,

όλοι εμείς οι πολίτες του νέου Δήμου Μαραθώνα από το Βαρνάβα και το Γραμματικό μέχρι το Μαραθώνα και τη Νέα Μάκρη, αξίζουμε καλύτερα και μπορούμε περισσότερα.

Προτείνω να αποφασίσεις να με εμπιστευθείς με την ψήφο σου επειδή :

· θέλω να συμμετέχω ενεργά με τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου στην ανάπτυξη αυτού του ευλογημένου τόπου που, με την νέα διοικητική του δομή, έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει άριστες προϋποθέσεις ανάπτυξης και ευημερίας για το μέλλον.

· ξέρω την περιοχή καλά, βιώνω τα προβλήματά της σχεδόν 40 χρόνια και έχω την επιθυμία και την εμπειρία να συνεισφέρω στην ουσιαστική επιτυχία των προγραμματικών στόχων του Συνδυασμού «ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ» με Δήμαρχο τον Βασίλη Τζιλάβη,

· μπορώ να συμβάλλω ώστε όλοι μαζί να προχωρήσουμε μπροστά κάνοντας πράξη το αυτονόητο που χρειάζεται ο τόπος. Η εμπειρία μου και η απασχόλησή μου με τα αυτοδιοικητικά ζητήματα στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα καθώς και η συμμετοχή μου στην πολιτική ζωή, αποτελούν ικανές συνθήκες για να μου δείξεις την εμπιστοσύνη και την τιμή που απαιτείται ώστε να με ψηφίσεις.

Μαραθώνας Οκτώβριος 2010

Με εκτίμηση

Κωνσταντίνος Π. Κουλούρης